donderdag 9 september 2010

Mijn Ebay aankoop #1



Via Ebay heb ik een aankoop gedaan van 24 stuks nailart striper pennen ( zie foto hierboven ).
Dit is mijn 1e aankoop op Ebay en je betaald  via paypal wat  toch wel een veilige manier van betalen is
Voor dit alles heb ik ongeveer zo'n 11 euro betaald.
De verzendkosten waren nog duurder dan de nailart Pennen.

Dit is de link van de Ebay Store en ook nog een snelle verzending ook.

Binnenkort laat ik aan jullie nailart zien waar ik deze nailartpennen heb gebruikt.

Op dit moment wacht ik nog op mijn Fimo Canes die ook uit Hong Kong moeten komen...
Dus wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...