maandag 16 augustus 2010

Animal Nails


Dit filmpje gaat niet over nagels maar wel over een tijger
prachtige dieren zijn het. Filmpje komt van You Tube....




Dierenprint de een nog mooier dan de andere en leuk om op je nagels uit te proberen..

Hieronder een stappenplan  hoe je dit maakt ,eigenlijk is het heel gemakkelijk om te doen.

tijger nagels....



Allereerst een basecoat op je nagels die laat je goed drogen
Stap 1....
Ik heb er voor gekozen om de ondergrond te sponzen je kan hem natuurlijk ook lakken wat jij wil.
Ik begin met geel  en die spons ik over de hele nagel .
Stap 2....
Daarna  ga je met oranje er weer overheen dat je nog heel licht het geel er door heen ziet schijnen.
Stap 3....
Dan ga je met zwart de lijntjes erop zetten. Het mooist is dat je het met een klein penseeltje erop zou zetten dan krijg je mooie lijnen.
Ik heb het gedaan met een cocktailprikker en als laatste ga je er met een topcoat over heen en klaar zijn je tijgernagels.



Panternagels.


Allereerst een base coat op de nagel.
Stap 1..
Daarna spons je met witte nagellak ik heb gekozen voor de konad nagellak de ondergrond.
stap 2...
Dan ga je met goudkleurige nagellak (gosh ) daar maak je de vlekken/stippen mee.
Stap 3 ...
En met zwart maak je daar dan weer de lijntjes erom heen en dan krijg je dit effect.
Stap 4...
En aflakken met topcoat.

Erg leuk om te doen zou zeggen ga het ook proberen ....

succes ermee..


1 opmerking:

  1. echt waanzinnig gaaf...kan je dat ook bij mij doen en wat kost het dan?

    BeantwoordenVerwijderen

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...