zaterdag 4 september 2010

One stroke painting


Wat heb je nodig voor One stroke painting.....


One Stroke painting....

Het lijkt zo gemakkelijk maar het is toch best wel moeilijk,op internet kom je de meest mooiste creaties tegen.
Op You Tube zie je allemaal stap voor stap filmpjes  One stroke painting uitleg You Tube.
Dus ik heb nailart brushes besteld via internet ilonas-nails en Acrylverf en ben aan het verven geslagen.
De eerste paar keren was ik er niet helemaal tevreden over maar je moet gewoon blijven oefenen.
Vandaag heb ik dan weer een poging gewaagd en moet zeggen dat ik het niet slecht vind.

Wordt vervolgd.....



  




Links.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...