donderdag 9 september 2010

Happy Birthday CUP CAKES


Op zaterdag 11 September word mijn Oudste zoon al weer 14 jaar en voor hem heb ik deze Cup cakes speciaal gemaakt.
Ik maak nog wel een stap voor stap van de cupcakes daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
Maar ik wilde jullie deze cupcakes niet onthouden.
En ik heb mijn Nieuwe nailart stripers  pennen gebruikt die ik op ebay heb gekocht en ben er heel erg tevreden over.


On 11 September  was the birthday of my oldest son he became 14 years , specially for him i made this cupcakes.
I will make this week a  step by step how to make the cupcakes nails.
I made this with my two way stripers and i bought them on Ebay .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...