dinsdag 25 december 2012

How to make your X-mas Balls


How to make your Own X-mas Balls...

Wat hebben we nodig?



Kerstballen wit (Action 1,85 )
Glitterlijm ( Action per pak 1,55)
Decolint ( Action 0,65)

Strass steentjes en wat je zelf nog in huis hebt.
Kralen.


En dan kan je beginnen met het maken van je kerstbal.

Een tip van mij je kan het beste eerst 1 kant van de bal doen, die laat je goed drogen
en de volgende dag doe je de andere kant.


En ik heb het afgewerkt met een kralen slinger maakt het 
net even mooier.

Deze tip zag ik op internet.

Heb deze link op gepind op 



Hierbij Enkele voorbeelden van de Kerstballen die ik heb gemaakt.




Gemaakt voor Mijn lieve Nichtje..



Veel plezier met het maken hiervan
vind het altijd wel lekker ontspannend.

Merry X-mas XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...