dinsdag 11 december 2012

De fruitmachine : News paper Nails

Newspaper Nails 


Ik laat jullie nu een stap voor stap zien van de
News paper Nails Nailart




Wat heb je nodig een :

Krant 
Alcohol (Verkrijgbaar bij kruidvat , apotheek)

En een lichte kleur Nagellak ik heb gekozen voor
de Catrice Be my Millionaire.


Je begint met de basis kleur 
Be my Millionaire...

Als de nagellak droog is dan doop je de nagel
in de alcohol en leg je de krant over de nagel heen.


En doe je alcohol over de krant en druk 
je de krant op de nagel.

En dan is de inkt en letters van de krant 
op je nagellak gedrukt.

Ik heb gekozen om de krant scheef erop te zetten
voor een leuk effect.


Heel simpel om te maken en 
geeft ook nog een leuk effect.

Wat ook leuk zou zijn
als je een Chinese of Russische  krant
ervoor gebruikt :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...