donderdag 1 november 2012

Stroopwafel cake.#In de Keuken van ...Tsiisfamke.

Nieuw rubriek In de Keuken van Tsiisfamke...



Ik ben gek op koken en om iets nieuws uit te proberen.
En als ik dan een leuk recept online zie staan en het spreekt mij aan
dan wil ik het zeker uitproberen.

Zo ook dit recept gezien op een Blog..

STROOPWAFEL CAKE...

Wat hebben we nodig ?

Eieren 4 stuks
Roomboter
Cakemix
Stroopwafels



Je snijd de stroopwafels in kleine stukjes.
De boter en de eieren mix je door elkaar in een grote bak en als het een mooi
glad papje is dan doe je de cake mix en doorheen.

Als je klaar bent met het deeg dan doen je de stukjes stroopwafel 
erdoor ( ik heb door de stukjes stroopwafel marplesiroop gedaan ) erg lekker!!

Dan verwarm je de oven natuurlijk alvast voor en vet je het bakblik in
en doe je het deeg in de vorm en als decoratie een paar stukjes
stroop wafel er boven op!!


Kijk even op het pak hoe lang de cake in de oven moet.

en smullen maar.




Greetz Tsiisfamke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...