maandag 19 november 2012

Max Nails: Gold & Silver


Bij de Action is Max Nails nagellak te verkrijgen
de nagellak kost bijna niets en is te verkrijgen
in verschillende kleuren...

Ik laat jullie nu Goud en Zilver  zien

Kijk je Mee!!



Persoonlijk vind ik de goudkleurige nagellak 
niet heel erg mooi hij dekt niet in 1x.
Er moeten zeker 2/3 laagjes op je nagels .
Ik vind het meer een mosterd kleur dan goud!!


De zilverkleurige nagellak deze dekt prima met 2 laagjes
is het net even mooier.
En ideaal te gebruiken in je nailart!!

De goud en zilver waren verpakt bij de crack
nagellak of ze los verkrijgbaar zijn weet ik niet.

Welke Kleur vind jij van Max nails Mooi??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...