vrijdag 30 november 2012

De Fruitmachine : De Cherry blossom Nails


De nailart heeft op zich laten wachten van vorige week ik had hem al
gemaakt vorig weekend maar niet eerder tijd gehad om deze
online te zetten.




Maar hierbij dan eindelijk de beloofde stap voor stap!!!

Van de Cherry Blossom..


Stap 1. Lak eerst de nagel in de gewenste kleur.ik heb gekozen voor
van Catrice Am I blue or Green!!

stap 2. Zet met een dun penseeltje en zwarte nagellak of een 
zwarte stripper de takken van de cherry blossom.

stap 3. Met een dottingtool en witte nagellak
zet je 3 stipjes bij elkaar .

stap 4. Met roze nagellak en een dottingtool
zet je in het midden van de 3stippen een roze stip, zodat er
een bloem verschijnt.



Een beetje jammer dat het zwart zo uit loopt.
Heb jij een tip hoe ik dat kan vermijden!!




Ik zag dit op internet hoe je een cherry blossom kan maken
met een lege fles frisdrank ook nieuwsgierig kijk 
dan hier ff na !! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...