zondag 25 november 2012

Animal Magnets


Animal magnets...Momenteel ben ik erg
druk met het maken van magneten.
Dus ik kom niet zo veel aan mijn blog toe de laatste tijd
maar zal zeker zo nu dan een artikel plaatsen :).

De magneten zijn te koop voor 1,50 per stuk
en worden met de hand gemaakt en van nagellak.
De verzendkosten komen er nog bij en dit zijn tarieven van Post.nl.

Vind je ze leuk als kado voor Sinterklaas of met Kerst dan kan je mij
een mail sturen naar tsiisfamke@hotmail.com ik heb nog meer
magneten!!

Er zit een sterke magneet achter dus leuk om je
koelkast met op te leuken !!

En wat vind je van deze Ringen??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...