zondag 27 november 2011

Kleancolor Carat + date with the night


Vandaag laat ik aan jullie van Klean color carat zien.
Een prachtige glitterlak met gouden glitterdeeltjes. Deze nagellak vind ik wel snel drogen en de subtantie is ook wat dunner
Ik heb deze carat nagellak over date with the night van essence gedaan waarvan je eerder de swatchen van hebt gezien. En dan krijg je een prachtig effect zoals je wel kan zien op de foto's.

Today I let you to see Klean color carat.
A beautiful glitter with gold glitter particles. I find this nailpolish dry quickly and is slightly thinner subtantie
I have nail polish it on the date with the Night of Essence that you've seen on my blog. And then you get a beautiful effect as you might see in the pictures.

2 opmerkingen:

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...