maandag 7 november 2011

EBay Aankoop # 3 Necklace




Toen ik laatst een leuke blog aan het bekijken was http://nailsandstuff-shannara.blogspot.com
 zag ik hele leuke aankopen die ze op Ebay had gedaan. 
En daardoor is mijn nieuwsgierigheid ook weer gewekt voor ebay.  
EBay is erg verslavend. Wat wil je ook met die leuke prijzen.

#

When I recently watch a nice blog http://nailsandstuff-shannara.blogspot.com
I saw very nice purchases she made on Ebay. 
And then my curiosity was aroused again for Ebay.
and it costs almost nothing

Deze kettingen heb ik gekocht op ebay
#
These necklaces i bought on ebay




                                                             En een uiltje met klokje..



                                                              Link:   Owl necklace watch





Ik wilde dit met jullie delen het heeft dan wel niets met nagels te maken.
#


I wanted to share this with you it has nothing to do with nails it.


Link peacock,key,leaf necklace

1 opmerking:

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...