donderdag 7 oktober 2010

Nailart Challenge

And for this week, our theme is "autumn". You can create a nail art design that has something to do with the autumn season.. email your entries to fabnailarts@yahoo.com before october 12, looking forward to your nail art design!

       Challenge is from this blog   http://artofnail.blogspot.com/

Ik heb een nailart gemaakt met het thema herfst en meegedaan aan deze challenge zie link hier boven.
Kan nog niet laten zien wat ik heb gemaakt..

I made a nailartdesign inspired by the season Autumn fot this challenge  click at the link
cant't show you what i made for the challenge.......

Foto is gemaakt door mijn dochter van 8 van een heleboel  paddenstoelen .
My 8 year old  daughter made this picture from alot of mushrooms.

Op een zonnige  zondag naar het bos vlakbij waar ik woon...
On a sunny sunday to the forrest near my house.
Deze foto's  is gemaakt door mijn Zoon van 12.
Pictures taken by my 12 year old son.






2 opmerkingen:

  1. thank u for sharing the link and thank u for participating on our weekly challenge..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval een heel creatieve titletag. We moesten echt even kijken hoe je dat gedaan had. je valt op in de zoekresultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...