donderdag 16 september 2010

Paris Memories @ Douglas




Tijdens mijn lunchpauze ga ik regelmatig naar het winkelcentrum vlakbij mijn werk.
Nu was ik op zoek naar een matte topcoat bij de hema maar die hadden ze niet.
Ik had nog wat rijd over  en ging even naar bij Douglas naar binnen.
En daar stond een vaas vol met nagellak van Paris Memories voor maar 0,99 euro per flesje.
Ik heb ze in webwinkels wel duurder gezien.IK heb er 5 stuks van  meegenomen.
Hieronder zie je nagellak op mijn nagels...




Hier zitten 3 laagjes op vind hem niet helemaal mooi dekkend en ik vind de lak ook te dun...
Niet mijn favoriet!!!


Hier zitten 2 laagjes op de kleur is dekkend en het is een mooie warme kleur.
Zeker mijn Favoriet!!!!


Hier zitten 2 laagjes op de nagellak is dekkend en de kleur is ook mooi.

Hier zitten ook 2 laagjes op ,meer voor een feestelijke gelegenheid.
Meestal met glitter moeilijk van je nagels te krijgen deze nagellak gaat wel gemakkelijk van je nagels.
\
Hier zitten 3 laagjes op een mooie glitter nagellak.

Voordeel van deze nagellakken dat het snel droogt en ook goedkoop zijn.

o.a verkrijgbaar bij de Douglas

Kreeg nog een proefmonster van een lekker zoet geurtje

LOVE KILLS SLOWLY


Welke kleur vinden jullie het leukst???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...