maandag 13 september 2010

Ebay aankoop # 2 Fimo Canes from Hong Kong



Vandaag is mijn pakketje uit Hong Kong dan aangekomen.
Op Ebay had ik Fimo Canes gekocht
50 stuks voor ongeveer 5 euro niet duur toch, ze zijn erg klein maar die passen perfect op mijn nagels.
Dit is het adres van de webstore op Ebay ze heeft nog meer leuke nailart producten ik zou zeggen ga eens een kijkje bij haar nemen.




Today my package arived from Hong Kong, i bought on Ebay Fimo Canes.
50 pieces and they didn't coast that much.
The adres of the webstore is : Click at this  WEBSTORE
They have more nice product for nailart i would like to say take a look at this store.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...