maandag 20 september 2010

Essence express dry drops





Er is een nieuw product uit van Essence..
soms telt elke seconde! daarom heeft essence nu de express dry drops waarmee je nagellak in 60 seconden droogt! dankzij de handige pipet is het heel eenvoudig om het product druppelsgewijs aan te brengen. je nagels en nagelriemen worden tegelijkertijd ook verwend met vitamine E en amandelolie


Express dry drops hier doe je 1 a 2 drupjes op je net gelakte nagels en dan zijn je nagels binnen 1 minuut droog.
Ik dacht ook eerst van moet ik dat wel geloven, maar het werkt inderdaad.
Je nagels zijn snel droog....


Het kost nog geen 2 euro  voor dat geld kan je je het zeker niet laten liggen in de winkel.


Laat me weten wat je van dit product vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...