zaterdag 25 september 2010

4 Oktober Dierendag ....Petsday




I Love Dogs And Cats



Paws Gemaakt met twoway stripers kleur zwart.
Ondergrond Essence nagellak Colour & Go Gold rush (32)
Met zilverglitter afgewerkt op de pootjes


Ondergrond gelakt met Essence colour & Go Just in case (33)
Gemaakt met two way striper Zwart,rood,groen,blauw
daarna met glitter lak eroverheen gegaan.

Ondergrond gelakt met Catrice be my millionaire (300)
Daarna gestempeld met Konad paars imp.10
En fimo kattekopjes

Omdat het binnenkort dierendag is op 4 oktober wilde ik jullie wat ideeën geven voor nagels .
1 dag in het jaar  staan onze dieren in de belangstelling en worden ze flink verwend.
Eigenlijk verdienen ze elke dag veel aandacht en om verwend te worden.

Heb helaas op dit moment zelf geen dieren, woon in een flat niet echt geschikt voor een huisdier.Ga jij nog iets leuks doen met je nagels voor dierendag.
Of heb je ook een leuk idee dan mag je dat gerust mailen en plaats ik het op mijn blog.










HAPPY PETSDAY....HAPPY DIERENDAG...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...