zondag 15 augustus 2010

How to make roses...




Op Internet kwam ik tegen hoe je roosjes kan maken op je nagels.

Ik vond het er zo mooi uit zien dat ik het ook wilde proberen.
Je kan het in verschillende kleuren uitvoeren met de kleuren die je zelf mooi vind.
Heb het eerst uitgeprobeerd op een kunstnagel vind ik wel erg gemakkelijk moet eerlijk bekennen vind het voor een eerste keer er toch wel heel leuk uit zien.
Mijn zoon Stefan zei laatst tegen mij mama waarom word je geen nagelstylist ???
Ja wat moet je daarop antwoorden die kleine heeft wel gelijk vind het erg leuk om met nagels bezig te zijn.
Mama is nu nog te oud om dit te gaan leren maar oud om te leren ben je natuurlijk nooit.

Hoe  maak  je roosjes op je nagels.....

Je begint met het lakken van je nagels allereerst een basecoat en daarna een basiskleur die jij mooi vind.
Ik heb gekozen voor Rode Rozen, je zet 2 stipjes wit en 2 stipjes rood op je nagel ( zie afbeelding hierboven ) .
Dan pak je een cocktailprikker en die zet je in een van de stipjes en dan maak je
draaiende bewegingen  dat je door alle stipjes heen komt maar ook niet te lang.
Want je moet nog wel het verschil van die 2 kleuren zien.
Met groen maak je de blaadjes dit kan je met een penseel of een cocktailprikker doen.
En klaar zijn ze roosjes.....

En om het nog mooi af te maken aflakken met topcoat.

Roses are Red ,Violets are blue





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...