dinsdag 21 september 2010

Pink Ribbon.....

 

Pink Ribbon
Oktober is de maand van de borstkanker en het roze lintje staat symbool voor pink ribbon.
Dus ik wilde dit niet zomaar voorbij laten gaan ,iedereen kent denk ik wel iemand die een strijd met deze vreselijke ziekte heeft gehad.
Die de vreselijke ziekte hebben overwonnen of helaas niet hebben overleefd.
                    

                                                
Een kaarsje voor degene die we moeten missen.


Dit armbandje is te bestellen via deze link en je steunt er ook nog een heel goed doel mee....


Dit zijn de nagels die ik heb gemaakt met het thema Pink Ribbon....






Op internet staan ook leuke voorbeelden van pink ribbon nagels zie foto's hieronder.

            Bron 


1 opmerking:

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...